Ασκήσεις
- (EB2004-Θ1Β-1) Δίνεται η παρακάτω δομή επανάληψης:
ΟΣΟ <συνθήκη> επανάλαβε εντολή 1 εντολή 2 ... εντολή ν ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
α. «Οι εντολές που περιέχονται στη δομή επανάληψης εκτελούνται τουλάχιστον μία (1) φορά». Να γράψετε στο τετράδιό σας αν η παραπάνω πρόταση είναι σωστή ή λανθασμένη.
β. Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας. - (2002-Θ2) Να εκτελέσετε το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου, για Κ = 24 και L = 40. Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές των μεταβλητών X, Y καθώς αυτές τυπώνονται με την εντολή Εμφάνισε X, Y (τόσο μέσα στη δομή επανάληψης όσο και στο τέλος του αλγορίθμου).
X ← K Y ← L Αν X < Y τότε TEMP ← X X ← Y Y ← TEMP Τέλος_αν Όσο Y <> 0 επανάλαβε TEMP ← Y Y ← X MOD Y X ← TEMP Εμφάνισε X, Y Τέλος_επανάληψης Y ← (K * L) DIV X Εμφάνισε X, Y
- (B2005-Θ2) Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου όπου οι μεταβλητές Κ, L, M είναι ακέραιες:
K ← 35 L ← 17 M ← 0 ΟΣΟ L > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΑΝ L MOD 2 = 1 ΤΟΤΕ M ← M + K ΤΕΛΟΣ_ΑΝ K ← K + 2 L ← L DIV 2 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕ M
α) Να συμπληρώσετε τον παρακάτω πίνακα
ΑΡΧΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ K L M 1η επανάληψη 2η επανάληψη 3η επανάληψη 4η επανάληψη 5η επανάληψη β) Για ποια τιμή της μεταβλητής L τερματίζει ο αλγόριθμος;
γ) Ποια είναι η τελική τιμή της μεταβλητής M; - (E2009-Θ2) Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου, στο οποίο έχουν αριθμηθεί οι γραμμές του:
1 Διάβασε Χ 2 Όσο Χ > 1 επανάλαβε 3 Αν Χ mod 2 = 0 τότε 4 Χ ← Χ div 2 5 αλλιώς 6 Χ ← 3 * Χ + 1 7 Τέλος_αν 8 Τέλος_επανάληψης
Επίσης δίνεται το παρακάτω υπόδειγμα πίνακα (πίνακας τιμών), με συμπληρωμένη την αρχική τιμή της μεταβλητής Χ.
Αριθμός Εντολής X X>1 X mod 2=0 1 5 …. …. …. …. Να μεταφέρετε στο τετράδιό σας τον πίνακα και να τον συμπληρώσετε, εκτελώντας τον αλγόριθμο με αρχική τιμή Χ=5 (που ήδη φαίνεται στον πίνακα).
A. Για κάθε εντολή που εκτελείται να γράψετε σε νέα γραμμή του πίνακα τα εξής:
1. Τον αριθμό της εντολής που εκτελείται (στην πρώτη στήλη).
2. Αν η γραμμή περιέχει εντολή εκχώρησης, τη νέα τιμή της μεταβλητής στην αντίστοιχη στήλη. Αν η γραμμή περιέχει έλεγχο συνθήκης, την τιμή της συνθήκης (Αληθής, Ψευδής) στην αντίστοιχη στήλη.
B. Να κάνετε τη διαγραμματική αναπαράσταση του ανωτέρω τμήματος αλγορίθμου (διάγραμμα ροής). - (B2006-Θ2) Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
X ← 2 ΟΣΟ Χ <= 12 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ Y ← X + 1 Z ← Y * 2 W ← Z - Y + 1 ΕΠΕΛΕΞΕ W ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 4 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Y, Z ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 5 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Z ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 7 ΕΜΦΑΝΙΣΕ Χ, Y ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕ Y, Z, W ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ X ← X + 3 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
α) Ποιο είναι το πλήθος των επαναλήψεων που θα εκτελεστούν;
β) Ποιες είναι οι τιμές των μεταβλητών που θα εμφανιστούν σε κάθε επανάληψη;
γ) Ποια είναι η τελική τιμή της μεταβλητής Χ; - (EB2007-Θ2β) Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
α ← 5 β ← 3 Για X από 2 μέχρι 7 με_βήμα 4 Όσο α <= 10 επανάλαβε β ← β + α α ← α + 4 Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε α, β α ← 4 Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε α
Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές που εμφανίζονται κατά την εκτέλεση του παραπάνω τμήματος αλγορίθμου.
- (2020-A4) Δίνεται το παρακάτω τμήμα προγράμματος:
i←A OΣΟ i<=M EΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ i i←i+2 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
α) Πόσες φορές θα εκτελεστεί η εντολή εξόδου, όταν η μεταβλητή M πάρει ως τιμή καθεμία από τις παρακάτω εκφράσεις; i) A+5 ii) A-4 iii) A+1
β) Να γράψετε μια αντίστοιχη έκφραση που πρέπει να δοθεί ως τιμή στη μεταβλητή Μ, ώστε η εντολή εξόδου να εκτελεστεί ακριβώς πέντε (5) φορές. - (2003-Θ2) Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές των μεταβλητών N, M και B, όπως αυτές τυπώνονται σε κάθε επανάληψη, και την τιμή της μεταβλητής X που τυπώνεται μετά το τέλος της επανάληψης, κατά την εκτέλεση του παρακάτω αλγορίθμου.
Αλγόριθµος Αριθµοί A ← 1 B ← 1 N ← 0 M ← 2 Όσο B < 6 επανάλαβε X ← A + B Αν X MOD 2 = 0 τότε N ← N + 1 αλλιώς M ← M + 1 Τέλος_αν A ← B B ← X Εμφάνισε N, M, B Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε X Τέλος Αριθμοί
- (ΕΒ2005-Θ1Ε) Το παρακάτω τμήμα προγράμματος να μετατραπεί σε ισοδύναμο, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τη δομή επανάληψης ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ.
S ← 0 ΓΙΑ Κ από 1 μέχρι 5 ΓΙΑ L από 1 μέχρι 7 S ← S + 1 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ S
- (ΕΒ2004-Θ2) Δίνεται το ακόλουθο διάγραμμα ροής:
1. Να μετατρέψετε το παραπάνω διάγραμμα ροής σε πρόγραμμα που να περιλαμβάνει:
α. Τμήμα δηλώσεων.
β. Κύριο μέρος.
2. Να γράψετε τον πίνακα τιμών των μεταβλητών A, B και S, αν ως αρχικές τιμές δοθούν A=15 και B=20. - (B2004-Θ2) Δίνεται το ακόλουθο διάγραμμα ροής:
1. Να γράψετε τον πίνακα τιμών των μεταβλητών x, y, z αν ως αρχικές τιμές δοθούν x = 12 και y = 18.
2. Να μετατρέψετε το παραπάνω διάγραμμα ροής σε πρόγραμμα (Τμήμα δηλώσεων, Κύριο μέρος). - (2008-Θ2) Δίνεται το παρακάτω πρόγραμμα σε γλώσσα:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x, n, m, pow, z ΑΡΧΗ ΔΙΑΒΑΣΕ x, n m ← n pow ← 1 z ← x ΟΣΟ m > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΟΣΟ (m MOD 2) = 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ m ← m DIV 2 z ← z * z ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ m ← m - 1 pow ← pow * z ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ pow ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α
a) Να κατασκευάσετε το ισοδύναμο διάγραμμα ροής του προγράμματος Α
b) Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές της μεταβλητής row που θα εμφανιστούν κατά την εκτέλεση του προγράμματος Α, αν ως τιμές εισόδου δοθούν οι αριθμοί: x = 2, n = 3. - (ΕΞ2016-Β2) Δίνεται το παρακάτω τμήμα προγράμματος:
K ← 1 X ← -1 I ← 0 ΟΣΟ I < 4 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ Ι ← Ι + 1 K ← K * X ΓΡΑΨΕ Κ, Χ ΑΝ Ι MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ X ← X + 1 ΑΛΛΙΩΣ Χ ← Χ + 2 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
α. Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές που θα εμφανιστούν, κατά την εκτέλεση του τμήματος προγράμματος, με τη σειρά που θα εμφανιστούν.
β. Κατά την εκτέλεση του συγκεκριμένου τμήματος του προγράμματος:
i) πόσες φορές θα εκτελεστεί ο βρόχος;
ii) πόσες φορές η συνθήκη I MOD 2 = 0 είναι ΑΛΗΘΗΣ; - (Β2016-Β2) Δίδεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
x ← 15 k ← 1 Όσο x<18 επανάλαβε x ← x + k Αν x mod 3=0 τότε k ← k + 2 Αλλιώς k ← k + 1 Τέλος_Αν Τέλος_Επανάληψης
Να μεταφέρετε στο τετράδιό σας τον παρακάτω πίνακα τιμών και να συμπληρώσετε, για κάθε εντολή, την τιμή της αντίστοιχης μεταβλητής ή συνθήκης (έχει συμπληρωθεί ένα στοιχείο).
Αριθμός εντολής x k Συνθήκη x<18 Συνθήκη x mod 3=0 1 15 … … … … … - (2017-ΘΒ1, Β2017-ΘΒ1) Δίδεται το παρακάτω απόσπασμα αλγορίθμου:
i ← ...(1) Όσο i ≤ ...(2) επανάλαβε Αν i ...(3) <> ...(4) τότε Γράψε i Τέλος_αν i ← i + ...(5) Τέλος_επανάληψης
Να γράψετε στο τετράδιό σας τους αριθμούς 1 έως 5, που αντιστοιχούν στα κενά του παραπάνω αποσπάσματος, και δίπλα σε κάθε αριθμό τι πρέπει να συμπληρωθεί, ώστε με την εκτέλεσή του να εμφανίζονται οι τιμές: 4, 8, 16, 20, 28, 32, 40.
- (2017-ΘΑ3, Β2017-ΘΑ4)
i←0 k←12 Όσο i<=k επανάλαβε i ← i+2 k ← k-1 Γράψε i, k Τέλος_επανάληψης
Να μεταφέρετε στο τετράδιό σας τον παρακάτω πίνακα και να συμπληρώσετε τις τιμές των μεταβλητών που θα εμφανίσει το παραπάνω απόσπασμα αλγορίθμου σε κάθε επανάληψη:
Επανάληψη Οθόνη (εμφάνιση των i και k) 1 2 … … - (2019-Α5, Β2019-Α5) Δίδεται ο παρακάτω αλγόριθμος πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά δύο θετικών ακέραιων αριθμών M1 και M2 σε φυσική γλώσσα κατά βήματα:
Βήμα 1 Θέσε P=0 Βήμα 2 Αν M2>0, τότε πήγαινε στο Βήμα 3, αλλιώς πήγαινε στο Βήμα 7 Βήμα 3 Αν ο M2 είναι περιττός, τότε θέσε P=P+M1 Βήμα 4 Θέσε M1=M1*2 Βήμα 5 Θέσε M2=M2/2 (θεώρησε μόνο το ακέραιο μέρος) Βήμα 6 Πήγαινε στο Βήμα 2 Βήμα 7 Τύπωσε τον P
Να γράψετε στο τετράδιό σας την κωδικοποίηση των παραπάνω βημάτων σε ΓΛΩΣΣΑ.
- (2013-B1, B2013-B1) Δίδεται ο παρακάτω αλγόριθμος:
Αλγόριθμος Παράγοντες Διάβασε αk ← 2 Όσο α>1 επανάλαβε Αν α mod k = 0 τότε Εμφάνισε k α ← α div k Αλλιώς k ← k+1 Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Τέλος Παράγοντες
Να σχεδιάσετε στο τετράδιό σας το αντίστοιχο διάγραμμα ροής.
- (Β2009-Θ2) Δίδεται ο παρακάτω αλγόριθμος σε διάγραμμα ροής:
α. Να κατασκευάσετε ισοδύναμο αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα.
β. Να εκτελέσετε τον αλγόριθμο για Α=4. Να γράψετε στο τετράδιό σας τις τιμές που θα εμφανιστούν. - (Ε2018-Γ, ΕΞ2018-Γ) Μια συνεταιριστική γεωργική μονάδα επεξεργάζεται στο αποστακτήριό της ένα ελληνικό αρωματικό φυτό και παράγει αιθέριο έλαιο. Στο αποστακτήριο εισάγονται δείματα και κάθε δείγμα ζυγίζεται. Το βάρος κάθε δείγματος εισάγεται σε ένα πληροφοριακό σύστημα. Μετά την απόσταξη κάθε δείγματος, το αιθέριο έλαιο που παράγεται ζυγίζεται και το βάρος του εισάγεται επίσης στο πληροφοριακό σύστημα. Μετά το τέλος της παραγωγής, το αιθέριο έλαιο συσκευάζεται σε φιαλίδια που περιέχουν 2 γραμμάρια προϊόντος το καθένα.
Να αναπτύξετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποίο:
Γ1. Να περιέχει κατάλληλο τμήμα δηλώσεων,
Γ2. Να διαβάζει το βάρος κάθε δείγματος σε κιλά και το βάρος του παραγόμενου αιθέριου ελαίου σε γραμμάρια (πραγματικοί αριθμοί). Η εισαγωγή δεδομένων να τερματίζεται όταν στο ερώτημα “Θα συνεχιστεί η εισαγωγή; ΝΑΙ/ΟΧΙ” η απάντηση είναι ΟΧΙ ή όταν ως βάρος του παραχθέντος αιθέριου ελαίου δοθεί η τιμή 0.
Γ3. Να βρίσκει και να εμφανίζει τη σειρά εισαγωγής που είχε το δείγμα εκείνο από το οποίο παρήχθη η μεγαλύτερη ποσότητα αιθέριου ελαίου (να θεωρήσετε ότι το δείγμα αυτό είναι μοναδικό).
Γ4. Να υπολογίζει και να εμφανίζει τον συνολικό αριθμό φιαλιδίων που γέμισαν.
Γ5. Να υπολογίζει και να εμφανίζει τον μέγιστο αριθμό διαδοχικών δειγμάτων από τα οποία παρήχθη η ίδια ποσότητα αιθέριου ελαίου
(να θεωρήσετε ότι υπάρχουν δύο τουλάχιστον τέτοια διαδοχικά δείγματα). - (Ε2018-Γ, Β2018-Γ) Ένα λιμάνι διαθέτει αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 170 εμπορευματοκιβωτίων (containers). Σε καθημερινή βάση, στο τέλος της ημέρας, καταχωρίζεται ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που έχουν εισέλθει και εξέλθει από αυτόν. Να αναπτύξετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποίο:
Γ1. α. Να περιλαμβάνει κατάλληλο τμήμα δηλώσεων.
β. Να διαβάζει για κάθε ημέρα το συνολικό πλήθος εμπορευματοκιβωτίων που εισήλθαν, καθώς και το συνολικό πλήθος εκείνων που εξήλθαν από τον αποθηκευτικό χώρο. Οι τιμές που διαβάζονται να ελέγχονται ώστε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που παραμένουν στον αποθηκευτικό χώρο στο τέλος της ημέρας να είναι από 0 μέχρι και 170. Σε αντίθετη περίπτωση να θεωρούνται λανθασμένες και να επαναδιατυπώνονται.
γ. Να τερματίζεται η εισαγωγή δεδομένων όταν το πρόγραμμα εμφανίζει το μήνυμα “Τέλος Εισαγωγής Στοιχείων; ΝΑΙ/ΟΧΙ”. Αν εισαχθεί η τιμή “ΝΑΙ”, να τερματίζεται η εισαγωγή δεδομένων.
Γ2. Να βρίσκει και να εμφανίζει τη μέγιστη ημερήσια τιμή αριθμού εισερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων.
Γ3. Να υπολογίζει και να εμφανίζει το συνολικό πλήθος των ημερών κατά τις οποίες η ημερήσια διακίνηση είναι ίση ή μεγαλύτερη των 100 εμπορευματοκιβωτίων. Η ημερήσια διακίνηση ορίζεται ως το άθροισμα των εισερχομένων και των εξερχομένων εμπορευματοκιβωτίων της ημέρας.
Γ4. Να υπολογίζει και να εμφανίζει το πλήθος ημερών που παρέμειναν στον αποθηκευτικό χώρο τουλάχιστον 10 εμπορευματοκιβώτια, στο τέλος κάθε ημέρας.
Γ5. Να υπολογίζει και να εμφανίζει τον μέσο όρο του πλήθους των εμπορευματοκιβωτίων που παρέμειναν στον αποθηκευτικό χώρο, στο τέλος κάθε ημέρας, από την έναρξη μέχρι τον τερματισμό εισαγωγής δεδομένων.
Σημειώσεις
Να θεωρήσετε ότι:
α) Αρχικά ο αποθηκευτικός χώρος είναι κενός.
β) Οι αριθμοί που εισάγονται για το πλήθος των εισερχομένων και των εξερχομένων εμπορευματοκιβωτίων είναι μεγαλύτεροι ή ίσοι του 0.
γ) Υπάρχει καταχώριση στοιχείων για τουλάχιστον μία ημέρα. - (Ε2019-Γ, ΕΞ2019-Γ) Το Υπουργείο Παιδείας μελετά το πλήθος των αγοριών και των κοριτσιών που φοιτούν σε κάθε τμήμα της Γ΄ τάξης μιας ομάδας λυκείων, για στατιστικούς λόγους.Να αναπτύξετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποίο:
Γ1. Να περιέχει κατάλληλο τμήμα δηλώσεων.
Γ2. Να διαβάζει:για κάθε λύκειο, το όνομά του, το πλήθος των τμημάτων της Γ΄ τάξης και
για κάθε τμήμα της Γ΄ τάξης κάθε λυκείου, το πλήθος των αγοριών και των κοριτσιών.
Η εισαγωγή των δεδομένων να τερματίζεται, όταν δοθεί, ως όνομα λυκείου, η λέξη “ΤΕΛΟΣ”. Να θεωρήσετε ότι υπάρχει ένα τουλάχιστον λύκειο και κάθε λύκειο έχει ένα τουλάχιστον τμήμα.Γ3. Να υπολογίζει και να εμφανίζει για κάθε λύκειο, το συνολικό πλήθος των μαθητών της Γ΄ τάξης, τον μέσο όρο των μαθητών ανά τμήμα και το πλήθος των ολιγομελών τμημάτων, δηλαδή των τμημάτων με λιγότερους από 15 μαθητές.
(* Μόνο το συνολικό πλήθος των μαθητών της Γ΄ τάξης στα θέματα Εξετάσεων Εξωτερικού)
Γ4. Να υπολογίζει για κάθε λύκειο, το πλήθος των τμημάτων της Γ΄ τάξης στα οποία τα κορίτσια είναι περισσότερα από τα αγόρια και να εμφανίζει ένα από τα παρακάτω:
α) το μήνυμα “ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ”
β) το μήνυμα “ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΜΗΜΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ”
γ) το πλήθος των τμημάτων στα οποία τα κορίτσια είναι περισσότερα από τα αγόρια, εφόσον δεν ισχύει κάποια από τις περιπτώσεις α ή β.
Γ5. Να εντοπίζει και να εμφανίζει το όνομα του λυκείου με τον μέγιστο συνολικό αριθμό κοριτσιών στη Γ΄ τάξη (να θεωρήσετε ότι το λύκειο αυτό είναι μοναδικό). - (2019-Γ, Β2019-Γ) Το Υπουργείο Παιδείας παρέχει μέσω του διαδικτύου μια συλλογή από εκπαιδευτικά βίντεο. Ο αριθμός των επισκεπτών που δέχεται κάθε ένα βίντεο καταγράφεται από ειδικό λογισμικό. Τα βίντεο διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με την επισκεψιμότητά τους, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ
Όνομα Αριθμός Επισκέψεων
Χαμηλή από 1 έως και 100
Μεσαία από 101 έως και 1000
Υψηλή πάνω από 1000Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο:
Γ1. Να περιλαμβάνει κατάλληλο τμήμα δηλώσεων.
Γ2. Να διαβάζει επαναληπτικά τον τίτλο κάθε βίντεο και τον αριθμό των επισκέψεων που δέχτηκε. Η είσοδος των δεδομένων να τερματίζεται, όταν ως τίτλος βίντεο δοθεί η λέξη «ΤΕΛΟΣ». Να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας ώστε ο αριθμός των επισκέψεων να μην είναι αρνητικός. (* Δεν απαιτούνται έλεγχοι εγκυρότητας στα δεδομένα του εξεταστή).
Γ3. Να βρίσκει και να εμφανίζει τον τίτλο του βίντεο με τον μεγαλύτερο αριθμό επισκέψεων. Να θεωρήσετε ότι είναι μοναδικός.
Γ4. Να υπολογίζει και να εμφανίζει στις τρεις κατηγορίες επισκεψιμότητας το πλήθος των βίντεο που καταχωρίστηκαν σε αυτή. Να εμφανίζει για κάθε κατηγορία:
– το όνομά της και
– το πλήθος των βίντεο που περιλαμβάνει.
Γ5. Να βρίσκει και να εμφανίζει την κατηγορία της επισκεψιμότητας στην οποία καταχωρίστηκαν τα περισσότερα βίντεο. Να θεωρήσετε ότι είναι μοναδική.Σημείωση: Το πλήθος των βίντεο δεν είναι γνωστό.