Ερωτήσεις Σωστό – Λάθος
- (E2004-Θ1A) Η ουρά και η στοίβα μπορούν να υλοποιηθούν με δομή πίνακα.
- (E2004-Θ1A) Η απώθηση (pop) στοιχείου γίνεται από το πίσω άκρο της στοίβας.
- (E2004-Θ1A) Κατά τη διαδικασία της ώθησης πρέπει να ελέγχεται αν η στοίβα είναι γεμάτη.
- (Β2006-Θ1Γ2) Οι λειτουργίες ώθηση και απώθηση είναι οι κύριες λειτουργίες σε μία στοίβα.
- (Β2007-Θ1Γ2) Η στοίβα χρησιμοποιεί δύο δείκτες.
- (2020 A1 Νέο) Υπερχείλιση έχουμε όταν ωθήσουμε ένα στοιχείο σε μια ήδη γεμάτη στοίβα.
- (Ε2009-Θ1Α4) Η λειτουργία της ώθησης σχετίζεται με τη δομή της στοίβας.
- (Ε2016-Α1-5) Στη στοίβα, ο ίδιος δείκτης μάς δίνει, τόσο τη θέση του στοιχείου που μπορεί να εξαχθεί, όσο και τη θέση εκείνου που εισήλθε τελευταίο.
- (ΕΞ2016-Α1-4) Η διαδικασία της ώθησης πρέπει οπωσδήποτε να ελέγχει αν η στοίβα είναι άδεια.