Ερωτήσεις Σωστό – Λάθος

  1. (E2004-Θ1A) Η ουρά και η στοίβα μπορούν να υλοποιηθούν με δομή πίνακα.
  2. (E2004-Θ1A) Η απώθηση (pop) στοιχείου γίνεται από το πίσω άκρο της στοίβας.
  3. (E2004-Θ1A) Κατά τη διαδικασία της ώθησης πρέπει να ελέγχεται αν η στοίβα είναι γεμάτη.
  4. (Β2006-Θ1Γ2) Οι λειτουργίες ώθηση και απώθηση είναι οι κύριες λειτουργίες σε μία στοίβα. 
  5. (Β2007-Θ1Γ2) Η στοίβα χρησιμοποιεί δύο δείκτες.  
  6. (2020 A1 Νέο) Υπερχείλιση έχουμε όταν ωθήσουμε ένα στοιχείο σε μια ήδη γεμάτη στοίβα.
  7. (Ε2009-Θ1Α4) Η λειτουργία της ώθησης σχετίζεται με τη δομή της στοίβας.
  8. (Ε2016-Α1-5) Στη στοίβα, ο ίδιος δείκτης μάς δίνει, τόσο τη θέση του στοιχείου που μπορεί να εξαχθεί, όσο και τη θέση εκείνου που εισήλθε τελευταίο.
  9. (ΕΞ2016-Α1-4) Η διαδικασία της ώθησης πρέπει οπωσδήποτε να ελέγχει αν η στοίβα είναι άδεια.