Ερωτήσεις ανάπτυξης απο Πανελλαδικές εξετάσεις
- (E2004-Θ1Β) Να γράψετε στο τετράδιό σας τους αριθμούς της Στήλης Α και δίπλα τα γράμματα της Στήλης Β που αντιστοιχούν σωστά. (Να σημειωθεί ότι σε κάποιους τελεστές της Στήλης Α αντιστοιχούν περισσότερα από ένα σύμβολα της Στήλης Β).
Α. Τελεστές Β. Σύμβολα 1. αριθμητικός τελεστής α. > 2. λογικός τελεστής β. MOD 3. συγκριτικός τελεστής γ. * δ. όχι - (EB2005-Θ1Δ) Να χαρακτηρίσετε ποιες από τις παρακάτω εντολές εκχώρησης είναι σωστές ή λάθος και σε περίπτωση λάθους να αιτιολογήσετε την απάντησή σας:
- W ← 4* 2* x – 3 / 3*x*x*x – 1) – 10
- W ← 4* (2x – 3) / (3*x*x*x – 1) – 10
- W ← 4** 2*x – 3) / (3*x*x*x – 1) – 10
- W ← 4* (2*x – 3) / 3*x*x*x – 1 – 10
- (2005-Θ1Δ) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
- (EB2007-Θ1Γ1) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
- (EB2007-Θ1Γ1)Να υπολογίσετε την τιμή της αριθμητικής έκφρασης: B∗(A DIV B) + (A MOD B) για τις παρακάτω περιπτώσεις:
- A = 10 και B = 5
- A = -5 και B = 1
- A = 1 και B = 5
- (EB2007-Θ1Γ1) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
- (E2008-Θ1Δ) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ
- (B2010-A3) Να μετατραπούν οι παρακάτω προτάσεις σε σύνθετες εκφράσεις (συνθήκες) στη ΓΛΩΣΣΑ:
- Ο x είναι μεγαλύτερος του -1 και μικρότερος ή ίσος του 10.
- Ο x είναι ίσος με 1 ή με 5 ή με -40.
- Ο x είναι μεγαλύτερος του 50 αλλά όχι ίσος με 100.
- Ο ακέραιος x είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3.
- Ο ακέραιος x διαιρείται ακριβώς με το 4 αλλά όχι με το 100.
- (E2015-ΘΑ5) Δίνονται οι παρακάτω αριθμητικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
- (A_T(x)−HM(θ))/(T_P((x^2)+5)))
- (2∗x+((3∗(x+1))/(y^2+1))−E(x))
- (E2018-Α2, ΕΞ2018-Α2) Να μετατραπούν σε εκφράσεις ΓΛΩΣΣΑΣ οι παρακάτω αριθμητικές παραστάσεις: