Ερωτήσεις ανάπτυξης απο Πανελλαδικές εξετάσεις

  1. (E2004-Θ1Β) Να γράψετε στο τετράδιό σας τους αριθμούς της Στήλης Α και δίπλα τα γράμματα της Στήλης Β που αντιστοιχούν σωστά. (Να σημειωθεί ότι σε κάποιους τελεστές της Στήλης Α αντιστοιχούν περισσότερα από ένα σύμβολα της Στήλης Β).
    Α. Τελεστές Β. Σύμβολα
    1. αριθμητικός τελεστής α. >
    2. λογικός τελεστής β. MOD
    3. συγκριτικός τελεστής γ. *
    δ. όχι
  2. (EB2005-Θ1Δ) Να χαρακτηρίσετε ποιες από τις παρακάτω εντολές εκχώρησης είναι σωστές ή λάθος και σε περίπτωση λάθους να αιτιολογήσετε την απάντησή σας:
    1. W ← 4* 2* x – 3 / 3*x*x*x – 1) – 10
    2. W ← 4* (2x – 3) / (3*x*x*x – 1) – 10
    3. W ← 4** 2*x – 3) / (3*x*x*x – 1) – 10
    4. W ← 4* (2*x – 3) / 3*x*x*x – 1 – 10
  3. (2005-Θ1Δ) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
  4. (EB2007-Θ1Γ1) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
  5. (EB2007-Θ1Γ1)Να υπολογίσετε την τιμή της αριθμητικής έκφρασης:  B∗(A DIV B) + (A MOD B) για τις παρακάτω περιπτώσεις:
    1. A = 10 και B = 5
    2. A = -5 και B = 1
    3. A = 1 και B = 5
  6. (EB2007-Θ1Γ1) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
  7. (E2008-Θ1Δ) Να γράψετε τις παρακάτω μαθηματικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ
  8. (B2010-A3) Να μετατραπούν οι παρακάτω προτάσεις σε σύνθετες εκφράσεις (συνθήκες) στη ΓΛΩΣΣΑ:
    1. Ο x είναι μεγαλύτερος του -1 και μικρότερος ή ίσος του 10.
    1. Ο x είναι ίσος με 1 ή με 5 ή με -40.
    2. Ο x είναι μεγαλύτερος του 50 αλλά όχι ίσος με 100.
    3. Ο ακέραιος x είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3.
    4. Ο ακέραιος x διαιρείται ακριβώς με το 4 αλλά όχι με το 100.
  9. (E2015-ΘΑ5) Δίνονται οι παρακάτω αριθμητικές εκφράσεις σε ΓΛΩΣΣΑ:
    1. (A_T(x)−HM(θ))/(T_P((x^2)+5)))
    2. (2∗x+((3∗(x+1))/(y^2+1))−E(x))
    Λαμβάνοντας υπόψη την ιεραρχία των αριθμητικών πράξεων, να ξαναγράψετε τις εκφράσεις αυτές, παραλείποντας όλες τις παρενθέσεις που δεν είναι απαραίτητες.
  10. (E2018-Α2, ΕΞ2018-Α2) Να μετατραπούν σε εκφράσεις ΓΛΩΣΣΑΣ οι παρακάτω αριθμητικές παραστάσεις: