Wrong shortcode initialized

 

Ερωτήσεις Σωστό – Λάθος

  1. Πρόβλημα είναι μια αποκλειστικά μαθηματική κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπίσουμε.
  2. Πρόβλημα είναι μια οποιαδήποτε κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπίσουμε.
  3. Ο υπολογιστής και το πρόβλημα είναι έννοιες αλληλένδετες.
  4. Η κατανόηση ενός προβλήματος εξαρτάται από τη σωστή διατύπωση του δημιουργού του.
  5. Η κακή διατύπωση ενός προβλήματος μπορεί να οδηγήσει στη μη επίλυσή του.
  6. Η κατανόηση ενός προβλήματος εξαρτάται μόνο από τη διατύπωσή του.
  7. Πριν από την επίλυση ενός προβλήματος πρέπει αυτό να έχει διατυπωθεί με ακρίβεια και σαφήνεια.
  8. Η σαφήνεια στη διατύπωση ενός προβλήματος είναι πολύ σημαντική για την επίλυσή του.
  9. Μόνο μέσω του προφορικού λόγου μπορεί να αποτυπωθεί επαρκώς ένα πρόβλημα.
  10. Ένα πρόβλημα για την ευκολότερη επίλυσή του πρέπει να αναλυθεί σε επιμέρους προβλήματα.
  11. Δομή ενός προβλήματος είναι μόνο η εύρεση του συνόλου των μερών που το απαρτίζουν.
  12. Στη δομή ενός προβλήματος περιλαμβάνονται τα συστατικά του μέρη.
  13. Η καταγραφή της δομής ενός προβλήματος σημαίνει αυτόματα ότι έχει αρχίσει η διαδικασία ανάλυσης του προβλήματος σε άλλα απλούστερα. (2008)
  14. Τα δεδομένα ενός προβλήματος είναι πάντοτε κάποιοι αριθμοί.
  15. Πληροφορία είναι το αποτέλεσμα από την επεξεργασία των δεδομένων.
  16. Για την παραγωγή πληροφοριών απαιτούνται δεδομένα ή άλλες πληροφορίες.
  17. Αν υποβάλλουμε τα δεδομένα σε επεξεργασία, παίρνουμε πληροφορίες.
  18. Με τον όρο δεδομένο αναφέρεται οποιοδήποτε γνωσιακό στοιχείο προέρχεται από επεξεργασία δεδομένων. (Ε2002)
  19. Το ότι το ύψος ενός ατόμου είναι 1.90 αποτελεί δεδομένο, ενώ το ότι το άτομο αυτό είναι ψηλό αποτελεί πληροφορία.
  20. Για την επίλυση ενός προβλήματος πρέπει να έχουν καθοριστεί τα δεδομένα και τα ζητούμενα.
  21. Η διαδικασία μέσω της οποίας βρίσκεται το ζητούμενο ενός προβλήματος ονομάζεται επίλυση του προβλήματος.
  22. Η κατανόηση ενός προβλήματος ακολουθεί την ανάλυσή του.
  23. Τα προβλήματα, με κριτήριο το είδος της επίλυσης που επιζητούν, διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες: επιλύσιμα, ανοικτά και άλυτα.( Ε2008-Θ1A1)
  24. Επιλύσιμο είναι ένα πρόβλημα για το οποίο ξέρουμε ότι έχει λύση, αλλά αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμη. (2000)
  25. Άλυτα χαρακτηρίζονται εκείνα τα προβλήματα για τα οποία έχουμε φτάσει στην παραδοχή ότι δεν επιδέχονται λύση. (ΕΒ2005)
  26. Ανοικτά είναι τα προβλήματα που δεν είναι άλυτα ούτε επιλύσιμα.
  27. Ανοικτά είναι τα προβλήματα που μπορούν να επιλυθούν με πολλούς τρόπους.
  28. Ο υπολογισμός του εμβαδού ενός τριγώνου είναι ανοικτό πρόβλημα.
  29. Ο υπολογισμός του εμβαδού τετραγώνου είναι πρόβλημα άλυτο. (Β2000)
  30. Τα προβλήματα για τα οποία δεν μπορούμε να απαντήσουμε ακόμη εάν είναι δυνατόν να επιλυθούν ονομάζονται μη επιλύσιμα.
  31. Ένα επιλύσιμο πρόβλημα είναι πάντοτε δομημένο.
  32. Ένα δομημένο πρόβλημα είναι πάντοτε επιλύσιμο.
  33. Ένα επιλύσιμο πρόβλημα μπορεί να είναι αδόμητο. (Β2007)
  34. Η επίλυση της πρωτοβάθμιας εξίσωσης αποτελεί αδόμητο πρόβλημα.
  35. Ο υπολογισμός του εμβαδού ενός τριγώνου είναι δομημένο πρόβλημα.
  36. Άλυτα ονομάζουμε τα προβλήματα των οποίων η λύση δεν έχει βρεθεί.
  37. Με κριτήριο το είδος επίλυσης ενός προβλήματος, διακρίνουμε τις εξής κατηγορίες προβλημάτων: επιλύσιμα, βελτιστοποίησης και απόφασης.
  38. Με κριτήριο τη δυνατότητα επίλυσης ενός προβλήματος, διακρίνουμε τις εξής κατηγορίες προβλημάτων: επιλύσιμα, υπολογιστικά και άλυτα.
  39. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένας μηχανισμός επεξεργασίας δεδομένων.
  40. Ο ταχύτερος μηχανισμός επεξεργασίας δεδομένων είναι ο υπολογιστής.
  41. Ο Η/Υ δεν μπορεί να επιτελέσει όλες τις λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου.
  42. Η χρήση Η/Υ για την επίλυση προβλημάτων ενδείκνυται στις περιπτώσεις που χρειάζεται διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων.
  43. Αν ένα πρόβλημα απαιτεί απλούς υπολογισμούς σε μικρό όγκο δεδομένων, δεν μπορεί να ανατεθεί σε έναν Η/Υ.
  44. Όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή. (Β2000)
  45. Για κάθε πρόβλημα υπάρχει μοναδικός αλγόριθμος επίλυσής του.
  46. Αλγόριθμος είναι μια «συνταγή» που ορίζει τι πρέπει να γίνει ώστε να φτάσουμε στον επιθυμητό σκοπό.
  47. Ένα άλυτο πρόβλημα είναι και αδόμητο.
  48. Η πρόσθεση είναι μία από τις βασικές λειτουργίες που μπορεί να επιτελέσει ένας Η/Υ.
  49. Η μεταφορά δεδομένων είναι μία από τις λειτουργίες που εκτελεί ο υπολογιστής. (Ε2007, Β2008)
  50. Αναθέτουμε την επίλυση προβλημάτων στους υπολογιστές, λόγω της δυνατότητάς τους να επιτελούν πρόσθεση, σύγκριση και μεταφορά δεδομένων.
  51. Ένα από τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος είναι η ανάλυση. (Β2010).
  52. Ένα δομημένο πρόβλημα είναι επιλύσιμο. (2011)