'Αρθρα
- Ανάμεσα στη Θεωρία και την Τάξη: Το Χάσμα Που Δεν Βλέπει Κανείς
- Γιατί οι Θεωρίες Μάθησης Είναι Πιο Πολύ Εμπόδιο Παρά Βοήθεια στην Εκπαίδευση
- Καινοτομίες που υπήρχαν ήδη
- Γιατί το Raspberry Pi και το Arduino δεν αποτελούν επαρκή εργαλεία για τη διδασκαλία της Πληροφορικής
- Τεχνητή Νοημοσύνη: Ανάμεσα στη Γνώση, την Ηθική και την Ανθρώπινη Περατότητα
- Δυσκολίες και Παρανοήσεις στις Έννοιες της Κλάσης και του Αντικειμένου στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό
Επιστημονικά 'Αρθρα
Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLMs) και προγραμματισμός στην Python: Ευκαιρίες, Προκλήσεις και Παιδαγωγικές Προεκτάσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πειραματική Μελέτη με ChatGPT, Gemini και Copilot.
— Περίληψη- Αξιολόγηση της Επίδοσης Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων στα Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων Πληροφορικής 2025 (Ημιτελές)
Χρήσιμο Υλικό
Παρεμβάσεις
Φύλλα Εργασίας
Διδακτικό Σενάριο 1 - Brick Pong
Ένα πλήρες πακέτο για την κατασκευή ενός παιχνιδιού (Brick Pong) σε scratch.Η τελική του μορφή θα είναι: κάπως έτσι:
https://scratch.mit.edu/projects/1203788787
Στο συμπιεσμένο αρχείο ( Brick Pong.zip) υπάρχει Διδακτικό σενάριο με τα ακόλουθα αρχεία:
- Σχέδιο μαθήματος
- Φύλλα εργασίας 1-5
- Ρουμπρίκα αξιολόγησης
- Φύλλο αυτοαξιολόγησης μαθητή
- Φύλλο αξιολόγησης από τον εκπαιδευτικό